Een brief aan de Zee, omdat ik op mijn verjaardag laatst samen met een buurvrouw een dag lang aan de zee heb vertoeft. We genoten van wieren, waden, water en al het zout wat het ons bracht. Lang leve de Zee. Ik kan daar intens van genieten
Lieve Zee,
wat geef ik jou terug?
Jij geeft ons zoveel;
kracht, stilte, storm, wieren, beweging.
Jij bént een bron van leven
en vol van water.
Kan ik jou iets geven?
Mezelf, mijn ziel..
Een spiegel vol liefde.
Wat als ik jou omarm, laat Zijn?
Geef ik mij die vrijheid dan ook?
Samen in één beweging,
jij geeft -ik geef.
Jij ontvangt - ik ontvang.
In de stroom van Zijn wie je bént.
De zee & ik..